ארוחת בוקר מפנקת עם שקשוקה

 

ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, את זה כולם יודעים. ואם בדרך כלל ארוחות הבוקר הביתיות שלכם כוללות סנדוויץ' מהיר וחביתה סתמית, ואתם רוצים לשדרג את ארוחת הבוקר, בין אם אתם מתכננים ארוחת בוקר זוגית נעימה או אפילו אירוח משפחתי, שקשוקה היא בהחלט התוספת הטובה ביותר שתוכלו לשלב עם ארוחת הבוקר שלכם.

 

ארוחת בוקר מפנקת עם שקשוקה ותוספות מתאימות לא רק תעניק לכם טעמים טובים ומשובחים ותאפשר לכם לפתוח את הבוקר בהנאה רבה, אלא גם תעניק לכם חיזוק תזונתי לכל היום ותהפוך את ארוחת הבוקר שאתם מגישים למפנקת, מיוחדת ועשירה יותר, השקשוקה נמצאת בין היתר בתפריטי בתי הקפה, קייטרינג ומסעדות שונות.

 

איך מכינים שקשוקה?

 

אם אתם רוצים להכין שקשוקה איכותית וטעימה שתוכלו לשלב עם ארוחת הבוקר שלכם, תוכלו למצוא באתר מגוון מתכונים אשר יתאימו לכם והדרכות מדויקות שיסייעו לכם להכין את השקשוקה הטעימה והמתאימה ביותר עבורכם.

כמובן, קחו בחשבון כי ניתן למצוא שלל שיטות להכנת שקשוקה, החל מהמתכון הבסיסי הכולל רוטב עגבניות וביצים ועד מתכונים מורכבים יותר הכוללים תוספת של פלפלים לחריפות, גבינות ועוד.

לכן, החליטו על המתכון המתאים ביותר בשבילכם בהתאם לטעם האישי שלכם ושל הסועדים. לדוגמא, אם ילדים קטנים ישתתפו בארוחת הבוקר, עדיף שתכינו שקשוקה שאינה כוללת מרכיבים שיתנו לה חריפות.

 

מה אפשר לשלב בארוחת הבוקר?

 

מלבד השקשוקה, תוכלו לשלב עוד מגוון מרכיבים נוספים אשר יעשירו את ארוחת הבוקר שלכם כמו למשל:

  • מגש גבינות קשות האהובות עליכם.
  • מזטים קטנים הכוללים גבינות רכות, מטבלים אהובים כמו פסטו או טחינה, ותוספות קטנות כמו ירקות אהובים, ממרחים, חמאה רכה וכדומה.
  • סלסלת לחמים בה תוכלו לשלב כמה סוגים של לחמים שונים כך שכל אחד מהמשתתפים בארוחה יוכל למצוא בה את הלחם המתאים לו והאהוב עליו.
  • קנקן משקה קר טרי כמו מיץ תפוזים סחוט או לימונדה
  • משקאות חמים כמו תה או קפה

 

ארוחת בוקר הכוללת את כל המרכיבים הללו הינה ארוחה עשירה, בריאה וטעימה והיא מתאימה במיוחד לכמה סועדים כאשר כל אחד מהם יכול למצוא בה את המרכיבים המתאימים עבורו ואת התוספות האהובות עליו.

 

אז אם חיפשתם רעיון לאירוח בוקר קרוב או לארוחה משפחתית מפנקת, אנחנו מקווים שעזרנו לכם לתכנן ולהחליט על הארוחה המתאימה לכם. ועוד טיפ קטן – מצאו כלי הגשה ייחודיים ומרשימים אשר יעניקו ממש תחושה של ארוחה בבית מלון יוקרתי וישלימו את הארוחה המפנקת והמיוחדת שלכם אפילו יותר.

פייסבוק
Twitter
Pinterest
WhatsApp

ללמוד להכין שקשוקה ב-3 דקות בלבד

תעשו לנו לייק? :)

גלילה לראש העמוד