קייטרינג חלבי לאירוע

cheese-tray-1433504_640

אירועים רבים כוללים גם כיבודים ברמות שונות. יש כאלו שבהם מוגש כיבוד קל ויש אחרים נחשבים ומושקעים יותר אשר כוללים גם תפריט מגוון. בתפריט עשיר ניתן למצוא  מנות ראשונות, עיקריות ומנות קינוח. כמובן, שיהיו בו מאפים ולחמים מגוונים, משקאות קרים, חמים ומיני אלכוהול. בישראל, מקובל לבחור בתפריט המבוסס על מאכלי בשר או מאכלי חלב. לרוב, לא מערבבים שני סוגים אלו בגלל נושאי כשרות. לאירועים רבים מגיעים, בין היתר, מוזמנים השומרים על כשרות ולא רוצים לפגוע ברגשותיהם.  תפריט חלבי מועדף במקרים רבים בגלל המגוון הרחב, מאחר שהוא, לרוב, קליל יותר ועוד. מפיקי ובעלי אירוע בוחרים בתפריט כזה גם בגלל טעם אישי.

תפריט קייטרינג שהורכב במיוחד

ניתן להזמין קייטרינג חלבי לאירוע והתפריט ייבחר, לרוב, על ידי המזמין. בעל הקייטרינג והשף המוביל בו יכול לייעץ על מאכלים מיוחדים שהוא אוהב ויודע להכין אשר ישדרגו מבחינה קולינארית את האירוע. שקשוקה מיוחדת שניתן להכין אותה  במגוון טעמים ועם מרכיבים שונים היא, בהחלט סוג של מאכל שיכול לעשות זאת. היא תתאים מאוד לאירועים משפחתיים, לאירועי שבת חתן, לאירועים הנעשים בשעות הבוקר, בטבע ועוד. היא יכולה להיות חלק ממנות ראשונות או כאחת מהמנות העיקריות. היא תוגש לצד מאכלים חלביים אחרים דוגמת: פיצות, קישים, פשטידות וכדומה. לידם יהיו מבחר סלטים המבוססים על טונה, שורשים, ירקות דוגמת: קישואים, עגבניות, מלפפונים, חצילים ועוד. הסלטים יכולים להיות בסגנונות המבוססים על מטבחים שונים.

תוספות חמות למנות עיקריות מבוססות על תפוחי אדמה, אורז, ירקות דוגמת שעועית, ברוקולי, קישואים, כרובית ועוד. תוספות אלו ניתן להכין בסגנונות שונים: מבושלים, מאודים, מוקפצים וכדומה. ניתן להכינם עם טעמים שונים. ככלל ניתן להרכיב תפריט בסגנון אחיד המבוסס על מטבח אחד או שניים: צרפתי, יווני, איטלקי, מזרח אסייתי וכדומה. הטעמים של כל המאכלים הללו ילווו את כל התפריט לכל אורכו. לחילופין, ניתן להרכיב תפריט אשר יכלול בתוכו סגנונות בישול שונים המתאימים לטעמי אנשים רבים. בחירת התפריט נעשית גם על פי הרכב האורחים ולרוב, מכירים המזמינים באירועים פרטיים ומצומצמים את אורחיהם ומתאימים אליהם את התפריט.

באירועים גדולים כמו אירועי חברה מסחרית או מוסד ציבורי, אירועי השקת מוצר ועוד משתדלים שהתפריט החלבי יהיה עשיר ומגוון ככל שניתן. כמובן, שבאירועים אלו ואחרים ויהיו גם מנות קינוח מהממות המבוססות על חלב כמו: גלידות, עוגות גבינה, שוקולד ואחרות, פאי תפוחים ואגוזים, מיני סורבה ועוד. הם יעטרו כל אירוע ויהפכו אותו למתוק וחגיגי יותר. שירותי קייטרינג חלבי כוללים את הכנת האוכל, אותו, כמובן, ניתן לקחת עצמאית.  אבל ניתן להזמין במסגרתם גם שירותים נוספים כמו אספקת ציוד, מלצרים וגם ניהול כל החלק הקולינארי שלו. שרות קייטרינג מקצועי יגיע לכל מקום נבחר, לאולם אירועים, לבית, לחוף הים, ליער או חורשה וכדומה. מומלץ להזמין קייטרינג איכותי ומקצועי.

פייסבוק
Twitter
Pinterest
WhatsApp

ללמוד להכין שקשוקה ב-3 דקות בלבד

תעשו לנו לייק? :)

גלילה לראש העמוד