אוהבים לבשל? אתם רוצים את הגאדג'טים האלה במטבח שלכם

woman-1979272_640 (1)

אפשר להגיד שהעולם מתחלק לשניים. אלה שאוהבים לבשל, ואלה שלא אוהבים לבשל. אלה שלא אוהבים לבשל תמיד ימצאו את הדרך המהירה והקלה ביותר לאכול, יעדיפו להזמין אוכל הביתה או לאכול בחוץ. אך אלה שאוהבים לבשל, תמיד יחפשו את הדבר המקורי הבא, ינסו טעמים חדשים ותבלינים חדשים וייהנו מכל התהליך.

עבורכם, אותם אנשים שאוהבים לבשל, חשבנו איך תהפכו את העבודה במטבח לקלה ונוחה יותר. קבלו 4 גאדג'טים שישנו לכם את החיים במבטח-

כפפות עבודה למניעת חתכים

עבודה במטבח לעתים מצריכה עבודה עם סכין או כלים חדים אחרים. מילדות ודאי שמעתם את המשפט 'תיזהר על האצבעות שלך' וכנראה פצעתם את עצמכם, לא בכוונה. כיום קיימות כפפות, השייכות לעולם של גאדג'טים למטבח, ומיועדות בדיוק עבורכם, אנשי הבישול. כאשר אתם עובדים עם קרש חיתוך המגן על השיש, אין כל סיבה שלא תהיינה לכם גם כפפות שיגנו לכם על הידיים. הכפפות חסינות חיתוך ומאפשרות לכם להתנהל עם הסכין שלכם בצורה קלה יותר ובטוחה יותר.

פותחן צנצנות ופקקי בקבוקים

מלא תבשילים מצריכים רטבים מצנצנת או בקבוקי זכוכית הנאטמים בצורה כזו שיחזיקו מעמד את שיגיעו אליכם הביתה מפס הייצור שלהם. לעתים, הפקקים של אותן צנצנות ואותם בקבוקים מסרבים להיפתח עד לרמת תסכול חדשה. פותחן הצנצנות שאנחנו מדברים עליו, מסרב להיכשל ומצליח לפתוח כל פעם מחדש כל פקק סרבן. לא תאמינו באיזו קלות ופשטות תצליחו לפתוח צנצנות כשלפני שהיה לכם את הפותחן, ויתרתם על השימוש ברוטב.

טיימר מגנטי

הפריט הבא הוא מתוך גאדג'טים למטבח חדשני ויעיל יותר. כאנשים שעובדים במטבח, אתם ודאי משתמשים לפעמים בטיימר. יש בישולים שמצריכים זמן רב עד שיהיו מוכנים ואין שום סיבה שתשבו ותחכו סתם. בזמן שהתבשיל שלכם על האש, הפעילו את הטיימר המגנטי, שיכול להיצמד לכל פלטת ברזל, ואפשרו לו למדוד עבורכם את הזמן. הטיימר נח לשימוש, מאפשר תזוזה מימין לשמאל עבור בחירת הזמן הרצוי ויצפצף בצורה כזו שלא תוכלו להתעלם ממנו.

מנקה הפלא

אתם בטח מכירים את הסבל הטהור שמתלווה לניקיון הסירים והמחבתות לאחר שהשאריות התייבשו עליהם. אך במקום להשרות במים וסבון, לשפוך מים רותחים ולקרצף את שהידיים מתעייפות, מנקה הפלא יפתור לכם את הבעיה ברבע מהזמן. יתרה מזאת, לא תצטרכו להשתמש בסבון כלים, לא להשרות את המחבת לאחר שסיימתם לבשל. פשוט הרטיבו את מנקה הפלא מעט ושפשפו קלות את הסיר. אין צורך להודות לנו.

גאדג'טים למטבח נוגעים בכל הקריטריונים הקשורים למטבח. בין אם מדובר בניקיון, בסדר או בזהירות שלכם בזמן הבישולים. כאשר אתם עובדים בצורה נכונה, הבישול יהיה נכון, הטעמים יהיו נכונים ואתם תהיו מרוצים על כל מה שהספקתם מבלי להיפצע ומבלי לשרוף את האוכל.

פייסבוק
Twitter
Pinterest
WhatsApp

ללמוד להכין שקשוקה ב-3 דקות בלבד

תעשו לנו לייק? :)

גלילה לראש העמוד